Postkaart: Dolores Hoffmanni vitraažid
Pildistasin Tartu Pauluse kiriku krüpti vitraažid ja kujundasin neist postkaarti. Vitraažid paigutuvad krüptisaalis horisontaalses suhtes. Looja käsi, mis sümboliseerib Jumalat Isa, on keskel. IHS, Poeg on Isa paremal käel. Et vitraažid täidaksid võimalikult suure osa postkaartist, siis otsustasin need paigutada vertikaalselt. Vertikaalse paigutuse puhul ilmnes vajadus põhjendada selline järjestus Jumala kolmest isikust. Levinud on Isa, Poeg, Püha Vaim. Kolmainsuse piibelliku käsitluse uurimisel leidsin, et 2Kr 13:13 lisamine kaarti tagaküljele annab korraga lisaväärtuse hea soovi näol ja ühtlasi põhjendab sisuliselt ära Jumala isikute ebatraditsioonilise järjestuse antud kujunduses.



Palveteemalise brošüüri kaanekujundus
Eesmärk oli kujundusega toetada sõnumit, et palve olemus on kahesuunaline. Palve puhul on esmane tähelepanu ikka rääkimisel ja kuulamiseni alati ei jõuta. See on sarnane, kuidas kõigepealt märgatakse trükise esikaant ja alles seejärel tagakaant. Siin oli hea võimalus need kaks tõsiasja ühendada. Tahtsin, et esikaane kujundus viitaks selgelt ka tagakaane olemasolule ja nende kahe terviklikkusele. Kõigepealt proovisin kujutada stseeni telefonikõnest, kus telefoniga rääkija suu on esikaanel ja kõrv tagakaanel. Aga näokujutise poolitamine on silmale harjumatu ja tundus ärevust tekitavana. Peale selle mõjus telefonistseen ka vanamoodsalt. Sellepärast otsustasin luua seose millegi kaasaegsemaga. Kiirsõnumid on aga kirjalik suhtlusvorm, mis pakkus ka võimaluse siduda kujundus tekstiga. Esikaanel pealkiri ja tagakaanel midagi sisu kirjeldavat, aga kujutatav vestluslõik ei saanud olla pikk ja ma tahtsin, et see vestluskäik oleks natukenegi loogiline. Brošüüri sisukorda uurides leidsin lahenduse, panna tagakaanele kaks olulist küsimust, mille vastuseid brošüür sisaldab.
